Ako sa dostať na popredné miesta v Googli

Nech je vašou podnikateľskou oblasťou čokoľvek – repas turba, predaj tonerov alebo poskytovanie masáží – chcete byť vo výsledkoch vyhľadávania pod vaším kľúčovým slovom čo najvyššie. Prečo? Pretože ako hovorí jeden vtip – 2. stránka výsledkov Googlu je najlepšie miesto, kde môžete ukryť mŕtve telo. A podobne je to aj v skutočnosti, väčšina ľudí pozerá výsledky len na prvej strane, musí ísť o niečo veľmi špecifické, aby prehľadávala aj ďalej ako na druhej strane. Ako sa teda dostať na výslnie?

Pomôže vám SEO

Čo tieto tri písmenká znamenajú? SEO = search engine optimalization, teda v slovenskom a hlavne ľudskom jazyku to znamená také úpravy (technické aj obsahové) na vašej stránke, ktoré zabezpečí to, aby sa Google a aj iné internetové vyhľadávače kamarátili viac s vašou stránkou a umiestňovali ju tak čo najvyššie. Pred tým, ako sa pustíte do SEO optimalizácie, je potrebná analýza alebo aj tzv. SEO audit. O čo ide?

Čo odhalí analýza

SEO analýza odhalí chyby na stránke, najčastejšie to býva nedostatok obsahu, prípadne jeho duplicita, nesprávne zvolené titulky, nadpisy, ale aj zlá štruktúra, absentujúce popisky k produktom, chýbajúci alternatívny text k obrázkom a podobne. Výsledkom analýzy je návrh opatrení, ktoré na stránke musíte previesť, ak chcete poskočiť hore. Jedným z najúčinnejších spôsobov SEO je aj linkbuilding, ktorý je ideálne robiť až po samotnej analýze.

Čo je linkbuilding

Linkbuilding je tvorba internetových spätných odkazov, ktoré z cudzej stránky smerujú na váš web. Na čo je to dobré? Pretože vďaka množstvu a hodnote spätných odkazov Google priraďuje relevanciu vašej stránke. Čím viac kvalitných odkazov smeruje na váš web, tým je v očiach Googlu relevantnejší. A čím je relevantnejší, tým vyššie sa umiestňujú. Ale pozor, nestačí vám zaplatiť 5 dolárov na Fiveri, za ktoré si kúpite 100 linkov. V takýchto prípadoch sa skôr dopracujete k penalizácii webu ako k poskočeniu na prvé miesta. Ak chcete pomôcť s poprednými pozíciami v Google, navštívte Seocentrum.sk.

 

- PR článok

Write a comment...
0 awesome comments!