V digitálnom veku sú sociálne siete neodmysliteľnou súčasťou každodenného života. Na jednej strane ich používatelia scrollujú nekonečnými feedmi s fotkami domácich miláčikov a raňajkových misiek, pričom na tej druhej sú firmy, ktoré sa snažia tento potenciál využiť. Správa sociálnych sietí už dávno nie je iba zverejňovanie fotiek alebo pridávanie náhodných statusov. Je to komplexná činnosť, ktorá môže byť kľúčovým nástrojom pre rozvoj podnikania.
Čo si pod pojmom odborná správa sociálnych sietí predstaviť?
Odborná správa sociálnych sietí znamená, že máte človeka (alebo tím), ktorý strategicky plánuje, vytvára a spravuje obsah na rôznych platformách, ako sú Facebook, Instagram, LinkedIn či TikTok. Ide o to, aby príspevky nielen vyzerali pekne, ale boli aj v súlade s celkovou marketingovou stratégiou firmy a zároveň dosahovali konkrétne obchodné ciele.
Až 71 % spotrebiteľov tvrdí, že značka, s ktorou mali dobré skúsenosti na sociálnych sieťach, je pre nich atraktívnejšia. Ale ako tieto skúsenosti vybudovať? Odpoveďou je kvalitný manažment.
Odborná správa pod vedením reklamnej agentúry má svoj zmysel
Nie je to len o tom, aby bola značka viditeľná, ale, ako je viditeľná. Každá interakcia so zákazníkom na sociálnych sieťach je príležitosťou na budovanie vzťahu a zlepšovanie imidžu.
Štatistiky z roku 2023 ukazujú, že 83 % používateľov očakáva odpoveď na svoj dotaz alebo komentár do 24 hodín. Odborná správa sociálnych sietí pod vedením skúsených ľudí zaisťuje nielen rýchlu reakciu, ale aj konzistentné a efektívne komunikovanie so zákazníkmi, ktoré posilňuje dôveryhodnosť firmy.
Štúdie z oblasti psychológie zase ukazujú, že sociálne siete vyvolávajú endorfíny, keď sa používateľovi páči, čo vidí. Zaujať však nestačí. Firmy potrebujú vedieť, kedy a čo zverejniť, aby ich obsah nielen zaujal, ale aj motivoval k akcii – napríklad k nákupu.
Bolo dokonca zistené, že, príspevky zverejnené medzi 11. a 13. hodinou dosahujú najvyššiu mieru interakcie. Odborná správa sociálnych sietí sa pod vedením profesionálnej marketingovej agentúry o tieto a iné podobné dáta, analýzy a predikcie opiera a zaručuje tak lepšie výsledky.
Osloviť odborníkov, nie je len módnym výstrelkom, ale nevyhnutným nástrojom pre tých, ktorí chcú byť v digitálnej dobe konkurencieschopní. Správny obsah, zverejnený v dobrý čas a na správnej platforme, môže doslova rozhýbať podnikanie a posunúť ho na novú úroveň. Tak sa o tom s Trendis.sk presvedčte.
Zdroj obrázka: fgnopporn/adobe.stock.com