Stratégia na zvýšenie predaja prostredníctvom inzercie na Facebooku

Ak pracujete v oblasti internetového marketingu, mali by ste vedieť, že Facebook je jedným z najefektívnejších kanálov na prilákanie väčšieho počtu zákazníkov a potenciálnych kupcov. Keďže mnohé spoločnosti reklamu na Facebooku využívajú čo najviac, zvyšuje sa konkurencia v oblasti reklamy aj v tomto smere, čo vedie k vyšším cenám.

Ak však chcete uspieť, musíte sa prispôsobiť. Tu sú 4 stratégie, ktoré vám poskytnú veľa kliknutí, lepšiu návštevnosť a čo je najdôležitejšie, zvýšenie predaja.

Jednoduché prispôsobenie reklamy, vďaka dobrému spravovaniu FB stránky

Určite si typ zákazníkov a poskytnite im konkrétnu správu. Demografické údaje vám pomáhajú určiť vek, pohlavie a polohu vašich zákazníkov, ako aj iné špecifické vlastnosti. Či už sú to novomanželia, rodičia novorodenca, študenti alebo správcovia kancelárie. A toto je len špička ľadovca, o ktorej dosiahnutí by ste sa všetci vo firme a s obchodnými partnermi mali dohodnúť na mítingu v Žiline.

Záujmy spotrebiteľov by ste mali využiť tiež. Facebook prispieva k prispôsobovaniu reklamy aj v závislosti od záujmov vašich potenciálnych kupcov, ale neberie ich doslovne do svojich záujmov. Preto je lepšie analyzovať, na ktoré blogy sa užívateľ prihlási, ktoré číta, a ktoré stránky vašich konkurentov má rád.

Zacielenie založené na charakteristikách správania vám umožňuje analyzovať spotrebiteľov na základe ich online aktivity, rôznych predvolieb, použitých zariadení atď. Môžete sledovať opakované nákupy spotrebiteľov a rozdeliť ich do kategórií, napríklad na základe toho, aké produkty majú tendenciu kupovať -lacné alebo drahé. Ak si nie ste istí, kde začať, skúste to s identifikáciou typu zákazníka. To všetko a oveľa viac vám ale zaistí len dobré spravovanie FB stránky.

Povzbudzujte používateľov, aby podnikli želané kroky

V dôsledku štúdie sa zistilo, že 67 % používateľov Facebooku s väčšou pravdepodobnosťou klikne na reklamy, ktoré hovoria o zľave, ako na tie, čo propagujú štandardnú ponuku. Netvrdíme, že je to zlé riešenie, ale pred tým, než ponúknete spotrebiteľom zľavu, nezabudnite na pravidlo: zľava nie je efektívna, ak trvá dlho.

Povinností môžete mať samozrejme viac, a preto si všetko do posledného detailu poistiť nemôžete. Z toho dôvodu sa odporúča prenechať niektoré veci na špecializovanú reklamnú agentúru, ktorá vie presne, čo a kedy má robiť. S dobrou správou Facebookovej stránky si v každom prípade vytvoríte pre svoje podnikanie a marketingové účely tú najlepšiu stratégiu.

Write a comment...
0 awesome comments!