Tvorba nového webu alebo eshopu. Na čo by ste mali myslieť pri plánovaní novej web stránky?

Väčšina podnikov si uvedomuje, že ich marketingová stratégia by sa mala zameriavať inak, než tomu bolo v uplynulých 40 rokov. Marketingové nástroje a metódy by sa mali zhodovať so spôsobom, akým kupujúci (zákazníci) hľadajú produkty alebo služby. Prečítajte si základné odporúčania agentúry MW media, ktorá sa tvorbou webov zaoberá už 10 rokov.

Je to forma marketingu, ktorá sa zameriava na prilákanie záujmových zákazníkov. Zákazníci už často krát nepotrebujú osobný kontakt s predajcom. Najmä ak si dokážu informácie a odpovede na svoje otázky nájsť sami na internete. Znamená to, že obchodníci by mali realizovať svoje stratégie tak, aby pritiahli ideálnych záujemcov a pretvorili ich na zákazníkov, kupujúcich váš produkt alebo službu.

Tento proces sa skladá z viacero častí, preto je dôležité pracovať na internetovom marketingu, ako celku.

Našťastie, existujú internetové riešenia, ktoré vám pomôžu dostať sa k svojim zákazníkom rýchlejšie a efektívnejšie. Poďme sa na niektoré pozrieť.

Webová stránka alebo E-shop s blogom

Vlastný blog je jeden z najlepších spôsobom, ako generovať nový kvalitný obsah a prilákať nových návštevníkov. Weby, ktoré majú vlastný blog, často dosahujú až o 50% vyššiu návštevnosť ako stránky bez blogu.

Pomocou obsahu v blogu pracujete na kľúčových slovách. Jednoduchým spôsobom môžete vložiť výzvu na akciu, napríklad odkaz ku kúpe, alebo len informovať zákazníka o výhodách a podrobnostiach produktu či služby, na ktoré nie je pri produkte dostatočný priestor.

Správa sociálnych sietí

Správa sociálnych účtov pomocou jedného nástroja vám ušetrí čas. Ak chcete rovnakú správu zverejniť na všetkých vašich účtoch ako FB, Twitter, a ďalšie, zjednodušíte si to nástrojom, ktorý správu replikuje na všetky kontá.

Sledujte svoje publikum na sociálnych sieťach, vytvorte si obraz o tom, aká skupina ľudí vás sleduje, dáva like, zdieľa príspevky a reaguje na vašu aktivitu. Tieto informácie použijete pri cielení vašej reklamy.

Webová stránka so systémom pre správu obsahu (CMS)

Vaša webová stránka by mala obsahovať systém pre správu obsahu (CMS), ktorý umožňuje vykonať rýchle zmeny alebo doplniť obsah webu aj bez potreby IT špecialistu.

Dbajte, aby webové stránky boli optimalizované pre mobilné zariadenia. Teda aby ich prezeranie bolo pohodlné aj na mobiloch a tabletoch.

digitálna agentúra mw media

Webová stránka by mala v návštevníkovi vyvolať potrebu určitej akcie. Nezabúdajte na kontaktný formulár, newsletter, zanechanie kontaktných údajov zákazníka a pod. Na oplátku môžete zaslať záujemcovi zľavu, alebo informáciu, ktorú verejne na webe nemáte (napr. cenník). Ak máte vytvorený firemný profil na sociálnej sieti, môžete vyzvať návštevníka aby sa pridal medzi fanúšikov stránky, alebo aby zdieľal váš obsah.

V rámci tvorby webovej stránky by ste mali myslieť na jeden z najsilnejších nástrojov - email marketing. Ak sa vám podarí získať emailový kontakt od návštevníka webu, mali by ste ho použiť. Rozposielanie newslettru môžete vykonať z prostredia administrácie svojho webu, alebo pomocou externej služby. V každom prípade by ste mali odosielať emaily, ktoré budú pre odberateľa prínosom.

Pošlite svojim zákazníkom email s akciou, zľavou, novinkou v blogu alebo napríklad email k narodeninám (ak vám zákazník tieto dáta poskytol). Šablóna emailu by mala byť prispôsobená aj pre mobilné zariadenia, podobne ako samotný web a mala by obsahovať aj odkaz na odhlásenie z odberu. Dôležitou súčasťou je analýza, aby ste vedeli lepšie pracovať  s dátami, mali by ste vedieť koľko príjemcov otvorilo email, aká je miera prekliku alebo koľko ľudí sa jednoducho odhlásilo.

Toto sú len niektoré body, ktoré pomôžu vášmu online podnikaniu. Ak potrebujete pre svoj web službu online digitálnej agentúry, kliknite sem.

Write a comment...
0 awesome comments!