Nasledujúca téma nie je príjemná asi pre žiadneho chlapa. Dosť, že musíme pretrpieť behanie po obchodoch, ale aby sme ešte riešili aj to, kde majú väčšiu zľavu?
(zdroj: https://pixabay.com/sk/oble%C4%8Denie-z%C4%BEavy-predaj%C5%88a-1150527/)
Kto z nás, páni, by mal rád chodenie po nákupnom centre alebo po viacerých obchodoch po celom meste? Asi nikto. Paradoxne, čoraz viac prieskumov ukazuje, že ženy sa dokážu zaobísť pri nakupovaní aj bez nás. Určite by však veľa mužov vedelo takéto štatistiky veľmi rýchlo vyvrátiť, najmä po tom, čo absolvujú s partnerkou dvojhodinovú cestu za hľadaním najlepšej ceny.
Ak sa vaša manželka či priateľka naháňa príliš dlho po obchodoch, len aby ušetrila nejaké to euro, existuje veľmi jednoduché riešenie: požičajte jej svoju platobnú alebo kreditnú kartu. Verte tomu, že za cudzie sa oveľa jednoduchšie nakupuje a vaša partnerka podvedome prestane stoj čo stoj hľadať najlepšiu cenu na tú kabelku, čo už zopár mesiacov obzerá.
Takéto riešenie vám naisto ušetrí čas, no určite nie peniaze. Zrejme nie každý z nás zarába ako Donald Trump a môže si dovoliť požičiavať kreditnú kartu svojej drahej, doslova, polovičke.
Navyše, aj keby ste to riskli, verte, že pôjde len o dočasné riešenie. Ženy sa totiž naháňajú za zľavami nielen preto, aby našli konkrétny tovar, ale aj preto, aby mohli objaviť niečo iné. Po tom, čo si vaša partnerka kúpi kabelku, príde na rad oblečenie, topánky alebo aj šperky. Výnimkou dokonca už nebýva ani elektronika, najmä mobilné telefóny a fotoaparáty.
Ženy sú paradoxne citlivé na ceny nielen pri „módnych“ a „spotrebných“ druhoch tovaru, ale aj pri bežných nákupoch potravín. Prieskumy totiž ukazujú, že my muži minieme mesačne za jedlo oveľa viac peňazí, ako ženy. Áno, môžete namietať, že je to aj skonzumovaným objemom jedla, ale je tu ešte jeden dôvod.
Tým je, že ženy sa vyžívajú v prehliadaní akciových letákov, takže im neunikne naozaj žiadna zľava. Dokonca, ak sa im aj priamo v obchode zdá, že je niečo predražené, neváhajú stráviť celé doobedie hľadaním lepšej ceny v konkurenčnom supermarkete. Kto by však trávil dlhé hodiny behaním po polovičke mesta a zháňaním napríklad lacnejšej zeleniny či mäsa?
Úzkostlivé sledovanie najvýhodnejších cien a akcií má za následok to, že sa v bežnej domácnosti doslova povaľujú zľavové letáky na každom kroku. Začína to preplnenou schránkou a končí transformáciou obývačky či kuchyne na skladisko zberu papiera.
Nám, moderným mužom, sa prirodzene nechce pozerať celé dni na hŕbu papierových letákov. Dosť, že nás tá naša „drahá“ polovička vláči po všetkých obchodoch, ešte aj doma to vyzerá ako v jednom z nich. Do šatníka sa nám nevojde naša 2. košeľa určená na „sviatočné“ príležitosti, ale miesto na nové šaty sa vždy nájde. Podobne, ako miesto na nové letáky.
Čo dnes nie je online, to ako keby ani neexistovalo. Toto pravidlo sa vzťahuje aj na akciové letáky. Ak chcete vaše partnerke (a v konečnom dôsledku aj sebe) ušetriť čas, ukážte jej „zázrak“ nazvaný internet, kde si môže nájsť všetky letáky, akcie a zľavy od výmyslu sveta.
Pokiaľ chcete byť „za pekného“, môžete jej odporučiť nielen to, aby si letáky v jednotlivých obchodoch pozerala online, ale ukázať jej aj miesto, kde ich nájde pekne všetky pokope. Veľmi dobrým a užitočným príkladom je portál Letákomat.sk, kde vaša polovička nájde cez 100 letákov naozaj pre nákup každého druhu.
Chcete ušetriť čas nákupom šiat a kabeliek? Stačí skúsiť Letákomat! Chcete kúpiť najlacnejší mobilný telefón? Stačí Letákomat! Hľadáte Kaufland leták pre výhodný nákup bežných potravín? Aj v takomto prípade stačí Letákomat! Jedna rada na záver: dajte pozor, aby sa partnerka do Letákomatu nezamilovala. Je to naozaj veľmi návykové :-)