Dodržiavanie týchto dvoch vecí vás zbaví bolesti hlavy

ilustračná fotografia ilustračná fotografia

Nie je asi taká osoba, ktorá by v priebehu svojho života nepocítila, čo je to bolesť hlavy. Neznesiteľný pocit, ktorý dokáže znepríjemniť aj ten najkrajší a najšťastnejší okamih. Spôsoby ako si od tejto bolesti čo najúčinnejšie pomôcť, by sme vám radi v skratke predstavili.

  1. Musíte poznať príčinu

Základnou požiadavkou na odstránenie každej jednej bolesti je správne určenie príčiny, ktorá ju spôsobuje. Podobne to bude aj pri častých bolestiach hlavy. Vždy to však nemusí byť jednouché. Dve hlavné rozdelenia sú pri takejto analýze naozaj dôležité.

- primárna bolesť hlavy – migréna, tenzia a podobné bolesti, ktoré sú pridruženým príznakom iného postihnutia a tvoria celkovo asi 90 % všetkých prípadov;

- sekundárne bolesti hlavy – po úrazoch, alebo ako príznak iného ochorenia, mozgový nádor, oční zákal, zápal vedľajších ústnych dutín, horúčkovité stavy a podobne;

 

  1. Odstráňte veci, ktoré ju môžu spôsobovať

Bolesťou hlavy trpia najmä dospelí ľudia, v prepočte asi 90 % z nich sa sťažuje na bolesti hlavy sporadicky, 20 % už často a takmer každý deň je to asi 2 % výskyt sťažujúcich sa pacientov. Kto si skutočne zažil nepríjemnú bolesť hlavy, veľmi dobre vie, že deň bez nej je ako prechádzkou ružovým sadom, a preto sa snaží vyhľadávať všetky dostupné možnosti.

Ako sme už spomínali, jednou z nich je vyvarovať sa tomu, čo ju zapríčiňuje. Stres sa dnes podpisuje pod vznik všetkých nepríjemných situácií, od tých bežných až po vážnejšie, ktoré spôsobujú neuropatické bolesti.

Spánok  a jeho kvalita patrí k základu zdravia každého jedného človeka. Doprajte si tie najideálnejšie podmienky, ktoré vám ho zaistia v čo najvyššom komforte.

Vyvarujte sa nadmernému používaniu alkoholu a nikotínu. Tieto dve látky zapríčiňujú niekoľko závažných ochorení, takže o dôvod viac. Pitný režim sa dá dodržiavať aj inou formou. Postačia vám praktické sklenené fľaše na vodu a ich pravidelné dopĺňanie vhodnou tekutinou. Dostatočný prísun ovocia a zeleniny je samozrejmý a veľmi odporúčaný je aj prísun horčíka a vápnika. Na upokojenie môže pomôcť aj bylinkový čaj z rumančeka a medovky.

 

- PR článok

Write a comment...
0 awesome comments!