Hilton Worldwide spúšta službu mobilný check-in
Svetoznámy prevádzkovateľ siete hotelov Hilton oznámil digitalizáciu svojich klientských služieb, ktoré umožnia svojim hosťom skontrolovať a vybrať si izbu pomocou svojho smartphonu.
Nová stratégia je navrhnutá tak, aby klientom poskytla väčšiu kontrolu nad ich pobytom - tvrdí reťazec. Jedná sa o začiatok ďalších zmien, medzi ktoré má patriť aj odomykanie dverí pomocou mobilného telefónu. Táto novinka by mala začať fungovať už budúci rok.
Po prihlásení si budete môcť rezervovať izbu za pomoci digitálneho pôdorysu, účet bude fungovať aj ako prehľad svojich nákladov spojených s užívaním izby. Napríklad pri objednávke jedla na izbu.
Hostia siete Hilton si nebudú musieť vytvárať účet sami, svoje prístupové údaje im budú zaslané automaticky emailom.
Nejedná sa o prevratnú novinku, už v minulom roku spoločnosť Marriott Hotels zaviedla virtuálnu mobilnú službu check-in. Umožňuje hosťom odbavenie deň pred príchodom a obísť tak recepciu hotela, kľúče od izby si vyzdvihnú na určenom mieste pre online check-in.
Zdroj: luxuo.com